081016

Just den dagen, den 16:e oktober förra året är nog en av dom värsta dagarna i mitt liv, jag blev nämligen påkörd av en bil i en rondell då, som tur va klara jag utan några värre skador, har lite kvar sen det men det värsta sitter i huvudet. Som nyss när jag cyklade just där kom det en bil i världens fart från ingenstans igen och han såg mig ju i alla fall och bromsade men fan va mitt hjärta slår, gör det fortfande, en halvtimme efter liksom, faaan va jag hatar det där minnet, vill bara glömma allt men det kommer alltid tillbaka så fort en bil närmar sig mig.

Annars idag då har jag bara vart på jobbet, hade så jävla kul me Emma asså, man garvar fan ihjäl sig med henne, för nu för tiden är hon nämligen sig själv helt och hållet när hon är med mig och då älskar jag henne verkligen.
Ne usch, ska försöka lugna ner mig här och slå mig ner framför tv:n nu tror jag.
Kram på er alla...


Kommentarer
Postat av: annica

den där rondellen är otäck...du måste vara försiktig gumman..inga mer olyckor.

Ha en bra dag, själv ska jag göra mitt bästa för att hålla mig vaken idag...

Kram

2009-01-29 @ 07:33:58
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0