Tacos


Mmmm, jag älskar verkligen tacos och som tur är så äter jag det inte alls för ofta vilket gör att det blir ännu godare då. Fast tydligen så står det ju i boken Den hemlige kocken att det inte är bra med tacos och nee det är väl inte det bästa men man får ju ändå i sig en del grönsaker som är nyttigt iallafall och som sagt äter man det inte allt för ofta så.

Företsten så har jag börjat läsa i dne boken själv nu me, har ju tidigare fått reda på det mesta genom Anders men vill ändå få läsa allt själv, och dessutom få läsa det upprepat. Men det är nästan lite farligt för man mår så dåligt och tycker allt är så sjukt bara. Så nu börjar jag komma in i det där tänkandet igen efter vad det är vi stoppar i oss. Så jag måste bara rekomendera boken Den hemlige kocken till alla, läs den verkligen...

Kommentarer
Postat av: annica

asg Vi har precis sutte å ätit tacos vi med..=) Jag fick nu ta disken och Johan hämtar upp tvätten..

2009-02-06 @ 20:40:15
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0