Strepsils



Hur skulle jag klara mig utan dom här? Har så jävla ont i halsen men tack vare streplis så känner jag knappt nåt alls i halsen, fast det gäller ju att man tar dom lite då och då förstås och så fort mn ska svälja känns det iallafall men såå skönt att slippa ha dt som när jag vakna i morse och det kändes som att nån hade dragit med en kniv i halsen.

Va inne i stan förrut idag för att leta gardiner men det finns verkligen inget snyggt ju, varfööör ska det va så svårt att hitta nåt, kul att fortfarnade ha kvar julgardiner liksom :)
Och så hitta Anders ett par skor me, skit läckra, ett par blåa Fred Perry. Men jag fick som sagt nöja mig med strepsils fast det lilla gjorde mig överlycklig idag ändå.
 
Och så kom pappa upp en liten stund också, han hade ändå tränat och träffat farfar och parkerat hos oss så det va ju trevligt att han kom upp ändå. Fast helt sjukt för han älskar allt med grädde, och gärna semlor och Anders hade ju såklart köpt 2 semlor till sig själv på stan och erbjöd ju pappa en och han sa nej, måste va först ahången han säger nej till en semla ;)

Dagens planer är tvättstugan (yippie) och kanske laga morgondagens middag så jag ska ha en jävla kul dag.
Fast är bara så arg att jag inte får träna, skulle ju simmat idag och träna imorn men det går ju inte nu :(
Ha det så bra. Kramkram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej gumman!!!! Jag hoppas du kryar på dig snart du ser hur länge jag gått det är så jäkla jobbigt nu vill jag bli BRA!!! Pappa sa att han blivet erbjuden en semla men han ville heller ha mat mysko tycker jag. Ha det bra och hälsa Anders. Kram mamma

2009-02-09 @ 15:53:02
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Ja nu vet du ju redan allt du frågade om..=)

Jaha ja, så det blev ngt nytt för Anders idag, inte till dig..=)

Syns imorrn.

Kram

2009-02-09 @ 18:05:52
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha...jaha ja, det har du planer på? ja du brukar ju vara duktig på att hitta allt möjligt du vill ha..

God natt gumman

Kram

2009-02-09 @ 21:03:50
Postat av: annica

Å du ska snacka om att vara anonym va...nu har du vare det 2 gånger...=)

Kramis

2009-02-10 @ 05:34:50
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0