Snö

Åhhh va jobbigt att det skulle komma nån mer snö den här vintern, jag som bara ville ha vår, men får väl tdligen vänta på det ett tag till då. Blev inget skrivet igår eftersom jag började jobba kl 11 och slutade 20.30 och aldrig fick nån tid att sätta mig på jobbet heller. Idag har det blivit gymmet som vanligt på torsdagar och ska göra lite mat nu, pyttipanna med dålig E621 i, men det här hade vi köpt innan vi vistte hur dåligt det va så, och man vill ju inte kasta maten men nu är den ju slut så snart den är uppäten så och efter det kommer det inte köpas mer. Är föresten så hungrig så jag tror det är bäst att jag sätter igång med maten nu för man är ju alltid så hungrig när man har vart och tränat. Kram på er alla...

Kommentarer
Postat av: annica

Ja, det fick bli lite nya färger...lite lugnare färger..

Vilken tur att du kunde ta det passet då..Ni fick tag på biljetter oxå nu då? eller rättare sagt Anders fick?

Kramis

2009-02-05 @ 16:01:26
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

2009-02-05 @ 16:51:52
Postat av: Susanne

Hej!!! Blev väl något konstig varför skulle det inte hända mig??? Nej måste ner och handla annars kanske maten blir sen i morgon. Kram mamma

2009-02-05 @ 18:16:04
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0