Slumdog Millionaire

Vet inte vad som har hänt med sf nu, tredje gratis förhandsvisningen som man får nu inom en väldigt  kort tid, men jag kan iallafall inte se den, tisdagen den 3:e mars kl. 18 är det för om det är nån som vill att jag ska hämta ut biljetter åt er..?
Va ju och skulle träffa farfar förrut, men han va helskum idag så blev ett kort besök där, sen fixade mamma lite på stan, och sen förjde hon med hem på lite fika, mycket trevligt =)
 
Men eftersom det blev lite fika nu nyss så orkar jag verkligen ingen mat, den är klar för Anders ska ju ha med sig till jobbet men jag äter väl ikväll nån gång. Fick ju sprnga ner till ica med för curryn va slut och vi gjorde kycklinggryta idag, och då är det bara så skönt att kunna gå över gatan och ha sin affär där, det är verkligen lyx.

Ska väl läsa lite bloggar nu och sen får jag se vad som händer, men jag orkar inte sitta här hemma hela dagen iallafall...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!!! Ett STORT TACK FÖR GOD FIKA och för att du gjorde mig sällskap på stan. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-02-17 @ 14:48:17
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Ne, det är ju lite trist att sova bort en massa tid när Johan är hemma..men trött är jag...är ju van att sova till 8-9 nån gång ju..blir stor skillnad..

Åå...gratis biljetter igen=) Inget jag tackar nej till...=) Går ju på bio så sällan annars, så kunde vara kul, om nån annan oxå kan gå då..

Kram

2009-02-17 @ 14:55:47
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0