Singing that melody


Hörde den här låten på gymmet och självklart fixade Anders den åt mig utan att jag en ssjöng nåt eller sa nåt om den egentligen, haha, ibland är han bara för bra. Men nu har jag den iallfall, och på hjärnan hela tiden med ;)

Blev väckt vid 8 i morse, och det va tur det för nu fick jag iallafall lite tid innan jag ska iväg till jobbet, ska väl gå om typ 50 min eller nåt sånt. Och så ska ja bara göra några mackor med, annars blir maten idag kycklinggryta och ris, och så tar jag med mig några morötter och ett äpple. Känner att allt mend träning och mat inte har blivit som jag vill på sista tiden men nu ska det bli skärpning nu när jag typ är frisk igen.

Längtar så till imorn, LEDIG, dessutom ska jag till gymmet med =)
Ha en super härlig dag alla... 

Kommentarer
Postat av: annica

Får hoppas att farfar är så där pass pigg imorrn som han va igår när mamma å jag var...Så du får se honom lite bättre än förra gången du var..Men han kan ju lika gärna ligga som i lördags..

Ha en bra dag på jobbet.

Kramis

2009-02-23 @ 10:20:05
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0