På jobbet

Sitter på jobbet nu, kommer ett tåg vid åtta men då ska jag ändå typ gå hem så hinner väl bara hjälpa till med tankningen.
Fick jobba med Eva idag, hon blir 52 på söndag men hon är as härlig och nu jobbar jag med Owe inte lika rolig men det funkar ju. Har haft en ganska lugn dag här med bara y1:or, dom är väldigt små..Får väl lägga ut någar bilder sen så ni förstår vilka mina tåg är, mina älskade tåg som aldrig funkar och dte är just därför jag älskar dom. Vet inte om det här inlägget kommer låta lite lustigt, har Gärt brevid mig och han bara snackar och snackar nämligen om ALLT så liiite störd blir man väl ;)

Har föresten fått i mig lite frukt idag, glömde ju ta med mig hemifrån men har hunnit ta lite från våran korg här idag, en banan, ett päron och en clementin, alltid bra och få i sig lite frukt, fast Eva tyckte att jag inte skulle äta det för fruktsocker är ju inte heller bra, haha knäpp som hon är ;)

Ska nog joina Owe lite och sen får jag ta mig hemåt i kylan, fortfarnade lika kallt, usch va hemskt att jag ska GÅ hem sen, brrrrr..Men ha en trevlig kväll alla, kramkram...

Kommentarer
Postat av: annica

Fruktsocker är ju så klart inte jätte bra med för mkt...fast det är ju så mkt bättre än annat..

Nu typ slutar du...skönt antar jag?=)

Vi ska sova, ska ju upp så där tidigt igen..

Kramis

2009-02-18 @ 20:25:13
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0