Ojdå

Annica ringde mig precis och undra om jag va arg efter att ha läst det förra inlägget.
Och neee verkligen inte, va lite stressad just då bara och småirriterad kan man väl säga, men verkligen inte arg på Anders som hon trodde. Så man märker ju hur fel det kan bli beroende på hur man läser...

Som ni kanske märker åkte jag inte till ikano iallafall, märkte att jag skulle få runt en timme där och bara stressa ändå så strunta i det därför. Hade Emma däremot svarat liiiiite tidigare så hade jag ju hunnit ut dit utan att stressa ihjäl mig. Men istället llät jag bara arg, va nog lite arg, och hann inte dit utan fick sitta här och göra nada, tack.
Föresten kanske jag ska säga att jag verkligen inte är arg nu heller ifall det låter så ;)

Kommentarer
Postat av: annica

hehe, det lät inte som om mamma uppfatta dig arg iaf..=)

Jag har ingen aning om filmen, får kolla upp, men gratis är ju aldrig fel=)

Kramis

2009-02-17 @ 18:21:27
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

gu va du är anonym jämt..=)

Kramis

2009-02-17 @ 19:07:10
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0