Ny vecka

Och dags att börja med smootien igen, och fy fan säger jag bara.
Hade en apelsin kvar som legat och bilvit sur och besk, och inte lite heller så jag fick verkligen pina i mig den, usch inget god alls, men tur att dom där stora apelsinerna är slut nu iallafall.

Skulle ha simmat nu idag som altid på måndagar och vi va ju tvunga att gå alla gånger för att vi skulle kunna gå upp alla gångerna, men idag går det ju inte för kan man inte andas bör man nog hålla sig över vattnet. Och nästa måndag jobbar jag såklart så fast tanta va så snäll så hinner jag ändå inte med att simma upp alla gångerna, åhh det är så störnade, vill ju bara få träna annars blir ju allt förstört.

Fast lite glad är jag ändå idag, ska träffa Malin =)
Malin är min lilla gumma som jag kan ALLT om, dessutom är vi sååå lika och ändå har vi inte träffats sen nyår, illa.
Men eftersom hon måste bo långt långt från mig mitt ute på landet så blir det så tyvärr :(
Men idag ska vi ju iallafall få träffas, ska bli så kul.
Men först bloggläsning och sen ska det lagas mat också innan hon hinner komma.
Kramar

Kommentarer
Postat av: annica

Det låter bra att du håller tummarna=)

Det lät inge gott å dricka den...men såg du ni inte på apelsinen att den var dålig?

ha det så kul idag.

Kram

2009-02-16 @ 11:35:30
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0