Nergosad

Kom hem för ett litet tag sne och ändå sen dess har jag bara legat nergosad i soffan men en mysig filt. Känne rmig nämligen väldigt frusen, men har man vart ute så pass mycket som jag varit idag så är det nog inte konstigt. Glad över att jag jobbar natt, eller kväll kanske man ska säga, imorn mellan 16.35-00 för då är man mest inne, sitter vid en datorn eller vid tv:n och mest tar det lungt. Men känns lite sådär att dom fråga mig om jag kunde jobba samma skittid som jag jobba idag på fredag och för Yasser är sjuk. Men vill ju inte säga nej, och det ger ju extra pengar så...Mne jag ville ju gå på kibox då, det stör mig fan mest, och att det inte är kul och jobba i den kylan, men får väl stå ut med det. Får ju iallafall träna på lördag men det blir end agången dne här veckan, duktigt då, känner mig såååå LAT...
Nu ska jag gosa ner mig igen och sova snart, ensma för Anders kommer hem typ 2...:(

Kommentarer
Postat av: annica

God morgon..

Å ja, ditt god natt blev på morgonen för mig..;-)

Det är ju bra att du får jobba, men trist att det blev en jobbig tid...

Ha det så bra idag.

Kram

2009-02-19 @ 04:35:34
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ha en bra dag du jobbar väl idag med? Kram mamma

2009-02-19 @ 06:05:44
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0