Nails

Har sån otur med mina naglar känner jag, dom går alltid av på nåt ställe så fort dom har kommit ut typ en halv centimeter. Böjar ju alltid på en men då finns det ju ändå lite hopp kvar, men så går nästa och nästa och nästa såklart också av. Nyss hade jag bara 3 st kvar som va halvlånga för att jag hade räddat dom, men nu fcik det va nog, tog av alla helt igen och det är bara att börja om från början, suck...
Förr hade jag verkligen ordning på dom och dom såg ut såhär
Åhh, vill bara ha tillbaks mina långa härliga naglar. Dels är det ju mycket finare men främst för att jag trivs så mycket bättre med långa naglar, sådär är dom alldeles lagom.
Jag har ju funderat på att gå nån slags nagelutbildning men allt kostar ju och man kanske ändå inte får arbeta med det sen ändå, men om man skulle det vore det ju underbart för då skulle man nog alltid ha långa härliga naglar =)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Naglar behöver inte vara långa det kan vara fina ändå. Så det blev inge Ikano tråkigt jodå jag sitter själv på fredag, lördag och söndag kväll men det får gå han kommer ju hem till 20:00 så ganska okej ändå men det är ju hela dagen. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-02-17 @ 20:54:46
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Den här gången gick det=)

Jag tycker oxå att det är så jobbigt när naglarna går av och sönder, mina som är så stenhårda går ju oxå sönder tyvärr...Fast å andra sidan får jag ju en anledning till att korta av dom lite då..annars får ju mina växa fritt ju...

Kram

2009-02-18 @ 09:33:06
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0