Min lille älskling

Mitt i allt jävla ont i halsen så fick jag ju hem ett brev från arbetförmedlingen idag me där jag är avanmäld för att jag inte va på nåt obligatoriskt möte i fredags, wtf??? Vilket möte liksom? Men troligvis har väl min handläggare gjort fel som vanligt, en gång ringde hon upp för att fråga om min situation en gång till några dagar efer för att hon hade glömt att skirva ner, smart liksom, så hon har säkert lagt dit mig på nåt möte och glömt att meddela mig, tack.
Men som tur är har jag min underbara lille älskling, han får alltid allting att kännas så mycket bättre och så enkelt på nåt sätt. Gick ju runt och va arg i ett par timmar innan jag ringde honom, varför gjorde jag inte bara det direkt? Tack för du finns min sötis...


Kommentarer
Postat av: annica

Men herre gud vad mkt krångel du ska ha med arbetsförmedlingen.

Dom är ju hur jobbiga som helst..men det är väl bara att du tar kontakt med handläggaren och förklarar hur det är så är det nog ingen fara...

Men det som är mest illa tycker jag är att de bara avanmäler en, de kan ju faktiskt ringa och höra varför man inte kom, man kan ju varit jätte sjuk, det kan ha hänt en massa saker runt omkring som gjort att man inte alls kom ihåg vissa möten osv...Å i detta fallet verkar det ju vara dom som gjort fel ju..

Säger ju det..Arbetsförmedlingen är SKIT!

Ha en bra dag gumman.

Kram

2009-02-11 @ 06:06:15
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0