Loppmarknad

Förlåt för min dåliga uppdatering, men igår va vi på gymmet och sen blev det att åka till Kisa till mormor och morfar direkt efter det. Och när vi kom hem på kvällen orka jag verkligen inte sätta mig här, utan blev framför tv:n och miss secret agent, och idag blir det nog 2:an utav den.

Idag har jag ätit mackor till frukost, och igår´blev det skånemejeriers nya äkta vanlijyoghurt med choklad, dö god va den verkligen. Belv ju lite dålig med maten igår med, men sikta in mig på att ta mycket grönsaker och frukt i alla fall och bara lite efterrätt och fika och tårta. Idag blir det därför lax och wok, nyttigt och gott. Och tyvärr några remar från loppmarknaden som vi va på idag, älskar ju såna remar så måste ju nästan alltid köpa det men det är ju så gott.


Här är i alla fall dagens fynd (kan ju inte räkna med remar känner jag för det va väl det ända som va raka motsatsen). Ett cluedo spel, nån dvd variant, 50kr, men det finns ju liksom att köpa nytt för ett par hundra så jävligt billigt. Ocean's 11, 12 och 13 alla inplastade (det va cluedospelet också föresten), 50kr för dom med. Ett ljus från partylite, och det är ju vääärldens dyraste ljus men vi fick det för 25kr, hon som sålde sa att hon nog hade gett minst 150 för det och det tror jag nog också, minst...Och sen enram också, 5kr s åva ju typ gratis och vi vill ju ha lite olika ramar så.
Kan ju lova att jag inte direkt såg fram emot att gå på loppmarknad, men Anders ville ju så gäna så fikc ju gå med på det, men märkte ju att man fakitkst kan hitta lite fynd där, nya saker billigt, för gammalt skräp kommer jag altid att köpa, men nu vet jag ju som sagt att det inte ät bara det som finns på alla loppmarknader.
Ska väl se hur det går med  avfrostningen på våran frys nu och äta upp det sista av remarna ;)

Kommentarer
Postat av: annica

Var var det loppmarknad någonstans då? Ni hotta en del fynd..roligt när man kan göra det=)

Kram

2009-02-01 @ 13:58:04
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: susanne

Hej på dig!!! Var har ni varit på loppmarknad någonstans????? Mycket billiga saker ni hittade. Hur går det med frysen då? Vi har inte gjort så mycket idag varit och handlat och varit ute och gått sen har vi spela wii och snart dax för Söndags fika. Kram mamma

2009-02-01 @ 15:57:18
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0