Lite lugnt nu

Ändå sen jag kom hit har det kommit massor tåg, snacka om stress här, jag som hade tänkt få det lugnt ikväll. Dessutom får jag alla tåg som jag ska ha ikväll bara för att massa tåg börjar funka nu, sååå typsikt bara för att jag jobbar natt :/ Men så är det typ alltid så jag är van. Nu har jag det iallafall lite lugnt, nästa tåg kommer 21.30 så nu latar jag mig bara lite. Har ätit min smarriga sallad också och får väl se om jag hinner städa nåt  här, me då får alla sticka nu, så dra då alla, så jag kan få nåt gjort här...
Ha en super bra kväll alla och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: annica

Ja han hade sett er...

Mår bättre idag...inte lika ont och trött i kroppen, hoppas på en bättre dag på jobbet idag.

Kram

2009-02-20 @ 05:43:36
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Idag har du väl en lugn dag hemma för du är väl ledig? Ja det är jobbigt när man ska stessa men man ska inte stessa upp sig för det ta dcet bara lugn hinner man inte så gör man inte tänk först och främst på hälsan. Kör du iväg dina kollegor??? Ni ska väl på kibox i kväll? avis blir man. Ha en bra dag. kram mamma

2009-02-20 @ 09:16:58
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0