Jävla snö

Förlåt men jag bara HATAR snö just nu. Blev ju tvungen att gå ut och handla och det va inte kul med alla snö och slask kan jag lova, går ju hela tiden och oroar sig för att bli totalt nerskvätt dessutom, så jag kan nog lova att jag inte tänker gå mer idag om jag verkligen inte måste.
Jag vill ju träna idag med, men eftersom Anders har planerat att jobba ihjäl sig så kan ju inte han följa med mig på kiboxen ikväll. Så därför tänkte jag ringa och höra med Annica om hon ville följa med, men då jobbar hon såklart till 13.30 så det är bara och vänta, känns föresten som att tiden går jävligt segt idag eller hur?
Fick ju ett mail förrut med och det där tjoffset med Listerinevän och jag fivk tydligen va det så nu väntar jag bara på ett paket me den stor till mig och några små till andra, perfekt när man får testa saker gratis =)
Haha, ni ska bara veta hur många gånger jag går igenom texten och rättar till alla fel och ändå är säkert minst kvar, men jag skriver alltid fel..=P
Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: annica

å så sviker jag...förlåt..Kram

2009-02-06 @ 15:09:38
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0