Grattis pappa

Japp idag fyller min lille pappa år, och dessutom har jag namnsdag, hade glömt bort det men har ju fått ett par grattis på namsdagen så blev ju lite påmind. Får väl hoppas att pappa åtminstone kan ha lite tur med bussarna och passagerarna idag nu när han fyller nu då.

Mmmm försten sitter här med min smoothie och det blev sååå god, och om man jämför med igår, nee föresten det går inte ens att jämföra dom men den här blev super god iallafall med färsk ananas, vindruvor och banan.

Ska strax iväg in till stan och möta upp mamma, träffa farfar, han ville ju tydligen att man skulle komma och jag vet ju inte hur länge han finns kvar så lika bra nu när mamma ändå skulle dit.
Oj kanske ska skynda mig lite nu då, men ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: annica

Ja visst ja, du har ju namnsdag..

Grattis!

Kramis

2009-02-17 @ 14:14:18
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0