Godnatt

Fixade en massa med mina naglar sen iallafall, då känns det alltid liite bättre. Och när jag ändå höll på fixa jag allt med fötterna också, man ska ta hand om kroppen. Och under tiden njöt jag av dagens andra chai latte, mmm det är såå gott men nu ska jag nog inte ta nån på ett tag så jag inte tar dte för givet, vill ju att det ska kännas lite lyxigt.

Har blivit några inlägg nu idag men imorn kanske det inte kommer nåt nämligen eftersom jag jobbar den dumma tiden 11-20.30. Men ska bli skönt att få jobba lite, hoppas jag får träffa Hanna med, behöver det.

Åhh jävla hals vad den gör ont nu, hade blivit bättre men igår kom det tillbaks och nu gör det riktigt ont, hoppas det är bättre imorn bara.
Ska väl sätta mig vi tv:n igen och vänta på Anders som förhoppningsvis kommer snart.
Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Ja då var det åter en dag att kämpa. Ha en bra dag! Kram mamma

2009-02-18 @ 06:17:49
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Ont i halsen idag jag...jobbigt det är när det aldrig vill bli riktigt bra=(

Ha en bra dag gumman.

Kram

2009-02-18 @ 09:55:38
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0