God morgon

Eller god och god vet jag inte. När jag vakan hade Anders redan lämnat mig och åkt till jobbet, kommer hem typ ett har han sagt och försvinner sen igen runt halv nio eller så så därför fick jag ju vakna helt ensam och när ja titta ut genom fönstret hade det kommit ännu mer snö, tack för den.
MIn smoothie idag blev föresten jätte god, en stor apelsin, två kiwi och hallon, blev nog godaste hittills. Men dom blir alltid bäst med hallon, synd att det ska va så dyrt, fsat skulle jag ha det vaje morgon skulle jag nog tröttna på det. Får se hur det blir med mango i för det har jag också köpt nu, tror  iallafall att det blir riktigt gott.
Usch va tråkig den här dan känns, men får väl försöka hitta på nåt fast det kändes ju inte direkt lättare av all snö men ja får leva med den. Ne, ska läsa bloggar nu och sen ska jag ringa lite. Ha det så bra
Kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0