God morgon

Eller morgon kanske låter lite fel, gick ju upp för 1½ timme sen. Kul att det va Anders som väckte mig då, det är ju han som har jobbat och jag som latat mig men ändå sover jag längst =P

Idag blir det som sagt jobb hela dagen, hoppas på inställda tåg så jag får en lung dag. Maten idag blir chili corn carne och så har jag gjort några mackor och tar me dmig nån frukt för på jobbet tar frukten nämligen slut på ett par timmar så jag hinner nog inte få tag på nån idag heller så därför har jag som sagt allt med mig så jag klarar mig hela dagen.

Ska väl göra mig i ordning för att sen gå ut i kylan, -7 är det här, brrrrr.
Ha en bra dag alla...

Kommentarer
Postat av: annica

Funkade igen=)

Jo, naglar går av...men att gå å fixa dom är ju så dyrt, så ingen lust med det heller, även fast det så klart skulle se så mkt bättre ut=)

Kram

2009-02-18 @ 10:13:15
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Ja, mer jobb= mer pengar..å så slipper jag ju sitta ensam hemma, som ju heller inte alltid är så kul...

Kramis

2009-02-18 @ 10:53:30
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hejsan!!! jo han var nöjd med bältet tänkte fråga Anders om man får låna hålslagaren det behövdes fler hål. Farfar har ramlat igen det var han var ute och ramlade så det var andra på stan som ringde ambulans men han är tillbaka på hemmet men han var kraftigt nerkyld men inget brutet och det är ju skönt så nu fick han inte gå ut för personalen han ska egentligen inte gå ut alls. Ha det bra Kram mamma

2009-02-18 @ 16:30:32
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0