God morgon

Men det har inget varit nån god natt för mig kan jag lova...
Pga att det gör sååå ont varje gång jag sväljer så tog det minst 3 timmar innan jag ens kunde somna., och när jag väl hade somnat vakna väl runt 50 gånger till bara för halsen, och lika ont gör den fortfarande.
Haha, föresten så undra jag va fan glodde upp i våran lägenhet nu innan men så kom jag kom att det inte alls va mig dom kollade på utan den här.

Restaurangen som är i vårt hus höll på och fixa massa med den igår och nu är dne väl tydligen klar, men det känns lite sådär om den ska stå där hela tiden och alla bara glor. Det finns ju bara en sån där bil gär i Linköpig iallafall och förrut har den stått jätte nära där Anders bodde innan, helt sjukt, den förföljer ju honom nästan.

Nu ska jag till arbetsförmedlingen för att ta nårga papper med ansökningar som jag kan tänka mig att söka och skriva på ett papper och ge till dom och sen hem igen, heeeeelt meningslöst, ja hatar verkligen arbetsförmidlingen och deras idiotiska ideér för jag kan ju lika gärna kolla det där hemma men neee dom ska va jobbiga.

Efter det kommer jag bara hem ett kort tag, ät alite och så och sne ska Annica och jag hitta nån present till pappa så jag hinner nog inte skriva nåt däremellan. Men ha en bra dag alla. Kram

Kommentarer
Postat av: annica

Japp, å nu har du ju träffat mig å present är köpt å allt..

Hoppas din hals snart blir bättre..jag vet ju hur det är..bara det inte blir typ halsfluss för dig eller så..man vet ju aldrig=(

Kram

2009-02-10 @ 16:08:46
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Sovit klart? Fick iallafall vet vad ordet han pratade om var mjölk men honung han ville ha inte lätt att förstå får nog ta en kurs så jag lär mig språket. Krya på dig. Kram mamma

2009-02-10 @ 19:31:56
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0