Fiskgratäng & sallad

Blev ikano idag istället, fick med mig Anders men inte hitta vi nåt för det, det enda påsen vi kom hem med va en från maxi. Blev lite stressigt nu me eftersom fickgratängen som just nu står i ugnen ska va inne ca 1 timme. Men allt löser sig ändå, tillslut, även fast det blir precis. Gjorde sallad nyss med som jag ska ha med mig till jobbet och knappra på sen ikväll. Ne ska försöka hinna med att läsa lite bloggar nu och sen ska jag bara äta lite och som sagt ioväg till jobbet sen, men ha en bra dag alla..


Kommentarer
Postat av: annica

man ska inte stressa..

Johan sa att ni hade vare där ute..Trist när man inget hittar, men kan va rätt skönt att bara få komma iväg.

Kram

2009-02-19 @ 17:02:40
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Jag vet att du jobbar nu men kan läsa det när du har tid. Farfar har blivet ännu sämre jag tror inte han lever så länge till. Ha det bra vi hörs. Kram mamma

2009-02-19 @ 19:04:38
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0