Fettisdagen

Då va den här, och dom senaste åren har jag stått i ca 10 timmar och bara gjort smelor så känns lite konstigt idag på nåt sätt, fast ändå såå skönt att bara va ledig medans man vet hur alla andra stressar ihjäl sig med alla semlor. Fast ändå minns jag att jag på nåt sätt älskade just den här dagen, trivdes med stressen på nåt sätt. Och så tror jag det handla en del om att då hade jag helt eget ansvar för alla semlorna, men på mitt jobb nu har jag ju ansvar för allt istället så trivs ju ändå bättre som det är nu. Men man kan väl säga som så att jag trivs bäst när jag själv har ansvar för saker iallafall.
Här är föresten Anders semlor. Ja han va tvungen och ha två, och ja, han va tvungen att ha dom största...

Dessutom va han tvungen att ha jätte mycket grädde ;)
Ni kan ju se min lilla där bakom, mycket mindre och med mycket mindre grädde.



Tror den va lite avlång och allt också, men som sagt jag får väl alltid det sämsta.
 Ska väl kanske säga det också att det faktiskt är Anders som bakade bullarna i söndags, och han gjorde sin egen mandelmassa. Själv gjorde jag min egen vanlijkräm idag med lite mjölk och pulver :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0