Ensam och övergiven

Nee känner att jag verkligen inte orkar sitta här och bara glo som sagt så jag drar väl ut till ikano själv då bara för att ingen har tid nån gång, åhhh.
Ska nog se om jag kanske kan hitta nåt till Johan som snart fyller, för annars blir det väl ändå bara panik sen. Jäkla Anders som va tvungen och lämna mig bara, jag sa ju att han inte fick lämna mig.
Hopp, såg att jag preics missa bussne nu me, får väl vänta en halvtimme till då, men sen åker jag iallafall, får väl se vad jag kan hitta för tomhänt ska jag inte komma hem.
Ha det så kul alla som slipper va ensamma...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!!! ja inte är det kul att sitta själv jag vet hur du känner jag kunde ju inte följa med dig heller för måste ju på p-möte annars hade jag gärna följt med dig. Ha en bra kväll. Hoppas du hittar något till Johan. Kram mamma

2009-02-17 @ 17:13:28
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0