En timme kvar

Sen får jag gå hem, ska blir så skööönt för som sagt så är jag ju ledig sen..Haha, känns som jag bara tjatar om min lediga dag. Men idag är det ju min 6:e dag här på jobbet, och det är ju långa dar med, sne får jag en ledig dag och sen jobba två dar igen, och jag vill bara få vila lite börjar jag känna nu. Min första hela lediga helg komemr va den 28-29 mars, känns ju kul liksom.

Haha, ni ska bara se min idag när jag gcik till jobbet, och nu när jag ska hem också för den delen. Jag går liksom runt i mina stora kängor, mysbyxor och Anders stora jacka, måste se skit knäpp ut verkligen. Försökte få en bild på dte innan jag gick men hann ju inte stå där och få en bild på allt, hade ju så bråttom och allt så ni får klara er utan den bilden , me rolig ser jag iallafall ut =)

Kommentarer
Postat av: annica

Ne, pappa sa det, att han ju ska träna tidigt..

Hum..ja du, tror inte så mkt på svar tyvärr, men hoppas kan man ju=)

Njut av din lediga dag nu..

Ledig helg först i slutet av mars? Du kommer dö...se till att inte jobba den helgen iaf, kom ihåg att man får säga nej..

Kramis

2009-02-23 @ 22:47:10
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Du kan träffa farfar någon annan gång pappa ville gärna kom hem tills jag kom hem vi har ju träffas så mycket i helgen. Vi kanske går till farfar en sväng på lördag innan man ska till Annica och Johan eller om vi går in på fredcag vi får se vilket. Kram mamma

2009-02-24 @ 06:40:34
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0