Dumma dumma mig

Åhhh va arg jag kan bli på mig själv ibland. hade ju sett fram emot att på fredag och lördag så får jag ju iallafall va ledig. MEN då frågar Tobias från pesonalfördelningen mig om jag kunde ta Emmas pass på fredag, och vad svarar jag, joo självklart att jag kan det, sen kommer jag på, viket pass är det? TUR JÄVLA  11 SÅKLART!! Den förstör ju hela dan, mellan 11-20.30. Under tiden som Tobias sen undrar om Emma kan ta en annan tågvärds pass på fredag just för att den ska få leigt ångar jag mig såklart. Men det är ju det där, pengar och jag vill verkligen alltid ställa upp. Såå dumma dumma mig, får väl se hur lång tid det tar bara innan ryggen går av på mig.
Fast egentligen är det nästan Anders fel, han hade sett att jag hade fått ett mail från afm om nåt möte på fredag, och min hjärna tänkte väl typ bara direkt när Tobias kom med sitt ervbjudande att, hahaha era jävlar den här gången ska jag slippa er. Humm, tänk vad man kan hata nåt...

Där kom visst en liten bil hem, dags och sluta plåga alla med mitt klagande över att jag jämt jobbar, men det blir ju så, jag är ju tydligen bara ledig nån dag lite då och då och alla andra dagar tänker jag klaga. Men jag ska försöka låta bli det lovar jag för det är inget kul och läsa det vet jag så förlåt och god natt från mig...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Bra med jobb men slit inte ut dig. Farfar mådde inte så bra får se hur länge han får ligga så här jag hoppas det går fort. Kram mamma

2009-02-26 @ 06:53:18
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Som sagt, slit inte ut dig och man får säga nej..=) Nu har du varit där så pass länge att de vet hur bra du är på jobbet, då är det ok med ett nej nån gång ibland..=)

Glöm inte meddela amf att du ska jobba på fredag bara, så du inte blir utskriven igen..

Kram på dig gumman.

2009-02-26 @ 07:02:46
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Jodå det stämmer det är något du ladda hem men dom är fina ändå. Kram mamma

2009-02-27 @ 06:48:29
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: annica

Ja det är klart man ska ha varm bulle med mjölk=) Godaste som finns ju=)

Ja, kameran tar riktigt bra bilder=) Stor skillnad som sagt=) Super nöjd, relativt enkel är den oxå, kan ju inte allt än, men de viktigaste grejerna iaf.=)

Ja, mobilen va ju mysko med..men denna blev ju billigare och en som Johan hellre vill ha, den ska komma idag, får hoppas det så Johan får hem den..han längtar SÅÅÅ..=)

Syns imorrn.

Kram

2009-02-27 @ 08:05:55
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0