Drömmar

Tror nog att jag måste säga att jag är jätte dålig på att uppdatera under helger, har helt enkelt inte tid eller lust att ta mig tid under helger kanske man ska säga så alla vet dte nu i alla fall.
Idag då, smoothie på morgonen, blev ju lite dåligt med den under helgen bara för att Anders inte vill att jag ska väcka folk. Men det va gott att få i sig den i morse, sen blev det simmning, sista gången jag simma 2 km nu, nästa gång blir det 2½ nämligen. Räknade föresten ungefär hur många simtag jag tar per längd, vilkte va typ 20 och eftersom det är 80 längder så innebär det att jag gjorde ca 1600 simtag idag, ganska mycket om amn ser det så.
Har ätit lite mat nu och bakat drömmar, blir aldrig riktigt bra, men jag har ju pratat med min mormor som är expert på drömmar verkligen och hon säger att hon alltid köper en ny påse hjortronsalt för vaje gång hon bakar drömmar, men jag hade ju en nästan helt ny påse så jag köpte ingen ny, men ska fan testa det nästa gång.
Nu är nog plåt nr 2 klar snart och efter det drar jag till Annica en stund, va så länge sen jag va där nämligen.Kram på er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0