Dåligt

Förlåt för min dåliga uppdatering men ni vet ju varför, har jobbat massor och det är ju så dumma tider så det är därför.

Idag har jag iallafall för en gångs skull varit ledig och hittills har det blivit träning och firande av Johan som gyller år imorn. Va lite citrontema över all mat där, först en super god citronkyckling med ris och citronsås. Och till fika va det bulle såklart och citronsockerkaka och som tårta hade hon varit snäll mot Anders och gjort budabest men även en citronkladkaka som ochså va jätte god. Så tack Annica och Johan för allt gott.
När vi kom hem sen gick vi ut och gick lite, handla ny baristamjölk till chai latten imorgon och nu ska vi väl kanske se lyxfällan och spela cluedo innan man laddar upp allt inför melodifestivalen.

Ha en trevlig kväll alla, för det ska jag ha...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja det var ett tag sen du uppdaterade jag kan också vara lite dålig men försöker skriva varje dag. Vi har också tagit promenad det var skönt och sen har vi nu sett på wild kids och nu är det postkod, snart dax för melodifestival. Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-02-28 @ 19:48:08
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0