Choklad

Bokrean började ju idag med, vi va ute efter Äkta vara men det va det ju ingen rea på men som vanligt fasta jag ju vid alla chokaldböcker istället. Det ser ju såååå gott ut altid men det värsta är att för att få saker så fint som dom ofta får det måste man ju ha en massa olika marmorgrejer, och det har ju inte jag, men hitta den här boken istället.
Självklart innehåller dne ju bilder, men inte verkligen inte på allt. Däremot hade den väldigt många och olika recept, och det fanns verkligen på allt, oliak såser och krämer som kan va bra till fyllningar i tårtor och sånt, olika sorters chokladglass, självklart en massa baktjoffs och massor massor mer.
Mmmmmmmm säger jag bara =)


Kommentarer
Postat av: annica

Ja jag hörde från pappa att farfar var bra idag...det går ju upp och ner..

Den där boken såg rolig ut=) Mums..=)

Vilka fina semlor, trodde de var köpta..

Kramis

2009-02-24 @ 14:43:26
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja då har du väl en avdsjuk syrra eller vad tror du? Kram mamma

2009-02-24 @ 19:18:51
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0