Chili


Anders va ju bara tvungen att testa dom nya chili cheez doodles och passade på att köpa en påse ill så att det skulle bli billigare såklart, och så att vis ka ha ne massa onyttigt hemma såklart...
När man köpte dom nya fick man två små till också och han kunde ju såklart inte vänta med att testa så han smaska ju i sig såklart, men inte bara en påse, nee båda små och kunde inte spara en endaste liten ostbåge så att jag kunde få smaka, neee så snäll kan man ju inte va.

Om en timme börjar jag jobba nu igen, skulle ju vart ledig idag men eftersom Yasser är sjuk så får jag ju jobba, jätte kul eftersom jag skulle tränat och allt idag men får bara tänka på pengarna.
Har som vanligt förberett mig inför hela dagen med mat, idag blir det måndagens rester, en fläskfilégryta och så har jag gjort några mackor och så ska jag ta med ett pink lady om jag inte glömmer det.
Men ha en skön fredag alla, kramar

Kommentarer
Postat av: annica

Ja idag var det en lite lugnare dag=) skönt=)

Alla blir ju på lite bättre humör oxå när solen skiner=)

Stakars dig som måste jobba sent...

De där ostbågarna var ingen höjdare tyckte varken jag eller Johan..Du får väl se vad du tycker sen..Vad tyckte Anders då?

Kramis

2009-02-20 @ 14:20:38
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Ja Anders kan äta mycket av dom där produkerna utan att det märks på honom. Tyckte ni om dom? Vi ses snart. Kram mamma

2009-02-21 @ 07:27:11
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0