Chai latte

Förlååååt så mycket för att jag inte uppdaterat på jätte länge, förrutom det om alla hjärtans dag då, men jag vile ha det specielt så. Men iallafall så beror det på att i torsdags och fredags så jobbade jag så mycket att jag aldrig fick tid, inte ens på jobbet. Och igår va det ju dels alla hjärtans dag och vi firade pappa. Så igår blev det först gymmet och sen en massa onyttigt, me det är ju tur att man tränat då. Fast jag borde väl inte träna så mycket just nu, är inte helt okej från förkylningen än, men dum som jag är så älskar jag ju att träna.

Idag startade dagen men den här goda frukosten.
Chai latte, rostat bröd med en jätte god marmelad (päron, granatäpple & calvados) och ägg, jätte gott verkligen, framför allt för mig som aldrig äter nån frukost, jag dricker ju bara.
Det va jätte enkelt att göra chai latten, bara värma vatten och blanda i pulvret och röra ner den skummade mjölken däri sen, och det smaka precis som på cafét.
Så testa verkligen det, annars kommer ni få miste om nåt sååå gott som det här.
Nu ska vi tydligen testa oss på några kebabrullar här, men ha en bra söndag och passa på och njut av solen.
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Susanne

God natt!!! Hoppas ni kan sova jag är jätte trött. Kram mamma

2009-02-15 @ 19:49:54
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0