Bedtime Stories

Sitter på jobbet nu, mitt lilla tåg kommer om 40 min så har det lite lugnt just nu, skönt. Har faktiskt mått ganska bra idag, fast har ju tagit tabletter såklart med ändå. Owe har ju vart så snäll och tagit allt det ansträngade som att tanka, när man gör det ser man typ ut som en oxe eller nåt som bara drar och drar nämligen, jävligt tung är den. Dessutom ville han inte att jag skulle va ute för mycket så jag har fått hoppas på tågen direkt och så fixa han allt där ute, väldigt hjälpsam så jag är så tacksam.
Va ju och såg Bedtime stories förrut med mamma och Annica och jag säger bara en sak, SE DEN. Den va så jäkla bra asså, och rolig och aa man mådde så bra när man gick därifrån på nåt sätt.
Efter bion behövde jag nåt att äta och kändes såå onödigt att gå hem, ta några mackor och gå till jobbet för jag skulle ju inte kunna fixa nån mat direkt så fick bli Mcdonalds. Känns inte bra eftersom det förstör men just nu kändes det ändå som det bästa. Dessutom va Annica sååå snäll och stanna kvar med mig så jag slapp sitta där helt ensam på Mcdonalds, tack så jätte mycket för det, betyder massor.
Tror jag ska läsa lite bloggar nu och sen se va som finns i cateringen innan mitt tåg kommer ;)
Kram på er


Kommentarer
Postat av: annica

Hur är det med dig idag då gumman?

Kram

2009-02-09 @ 07:36:56
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0