Bak

Yepp, känner på mig att det blir en bakdag idag. Och allt började med 2 bananer som börja mörkna så ja ville göra en banankaka och har redan planerat in alla göra Leilas världens godaste smörkola med, minst en smak i alla fall, choklad får dte blir, och kanske nån mer eller nåt annat bakverk istället. Men just nu står banankakan i ugnen, och jag har satt mig här med min gamla macker som vanligt.
Föresten glömde jag ju faktiskt skiva förrut att det blir bio =) Eftersom dom inte visste hur det skulle va på jobbet så fråha dom mig va jag ville ha så valde ju att jobba natten så jag fick gå på bion såklart. Dessutom tycker jag bättre om att jobba natt, hela dan blir inte förstörd, man har det lugnt och skönt och ingen ser vad som försvinner från cateringen =P

Nee bloggläsning nu men vi hörs...


Kommentarer
Postat av: annica

Ja jag tyckte det behövdes lite nya färger...synd bara att jag inte klarar att göra annat oxå...jag som hade gjort en header å allt..men gick ej att lägga in=(

Rad 4 duger nog bra, vi får ju sitta brevid varann iaf=)

Kram

2009-02-05 @ 17:59:25
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Gott med banankaka mums. Kul att det blir bio och att vi sitter brevid varandra. Hälsa Anders och tacka för han offrade lite tid på oss. Får se om det blir någon träning imorgon beror på min hals. Ha en bra kväll. Kram mammma

2009-02-05 @ 18:07:42
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0