Apelsin & Choklad

Det brukar alltid bli gott tillsammans och just nu står en sockerkaka typ med just apelsinsaft och choklad i den, får se hur den blir men tycker det låter gott. Inte för att jag egentligen har plats för den i frysen men Anders kan jua lltid äta upp den, vare sig om den blir god eller inte ;)

Han kommer föresten hem om ca 1½ timme, men jag vill ha honom här NU, varför ska han alltid va så seg just dom kvällarna när jag känner mig ensam. Hatar måndag för då är det ju inget på tv heller, åhh stackars lilla mig då...;)

Jävla hosta med, blir ju aldrig av med den, kanske ska ta lite äcklig hostmedicin innan jag somnar sen, men man vill ju bara spy av den eller nåt för det är ju så äckligt. Vill så gärna träna imorn, gå till gymmet och känna att jag gjort nåt bra men samtidigt känns det som att det smartaste är att jag håller mig ifrån träningen imorn med för sen kan jag ju inte träna förns på fredag och då måste jag bara va frisk. Så får nog ändå inse att det är smartast.

Mmmm, börjar lukta riktigt gott här nu. Får meddela er sen hur den blev, men nu ska jag nog slå mig ner i soffan igen tror jag. Men dröm så sött allla...

Kommentarer
Postat av: annica

Ja det är ju möjligt..

Sockerkaka med choklad och apelsin lät gott=)

Ha en bra dag gumman.

Kram

2009-02-17 @ 04:33:57
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!! Hoppas sockerkakan blev bra det finns kanske en bit kvar? Hosta ja du det har gjort jävligt mycket i natt vet inte varför om det kan ha varit för att jag var ute mycket igår har ju knappt någon hostmedicin kvar ska prata men en av mina läkare och se om jag kan få en ny utskriven. Tur jag bestämde mig för att undvika träningen idag och det är nog tur för dig med. Ha det bra vi syns snart. Kramar mamma

2009-02-17 @ 07:27:21
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!!!

2009-02-17 @ 08:45:46
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0