Äntligen

Hade faktiskt skrivit ett inlägg igår men när jag skulle publicera det försvann allt och jag ville ju bara hem så orkade inte sitta och skriva om allt, förlåt men nu skriver jag ju ;)
Jobbar sååå mycket just nu, fats igår hade jag natten så den va rätt lugn och god =)
Idag har det vart en massa skit bara, barn som kissat på sätten och förare som kört på rådjur. HEMSKT att se hur det kan bli när ett helt djur är splashat på hela tåget, tänkte nämligen på hur det skulle kännas om det av en människa, så snälla alla sluta upp med att ta livet av er med hjälp av ett tåg för om ni bara visste vilket jobb alla får ha efter det,och må dåligt också såklart av det.
Ska gör Owe sällskap nu och äta lite sallad men ha det så bra så får vi se när jag skrive rnästa gång, jobbar nämligen hela dan i morn med...Kramar

Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! På din gumman! ja inte klokt vad tänket dom på när dom hoppas framför ett tåg det är helt sjukt.Du har jobbat mycket nu men du får väl vara glad över att du har ett jobb men ibland kan det kännas lite jobbigt när man jobbar så mycket.Jo farfar va mycket piggare idag när Annica och jag var där man kunde faktiskt prata med honom. Annica följde med hem sen och det ångrade säkert hon när hon skulle åka hem fick hon vänta på bussen i 50min inte klokt men här ute har vi massor av snö det snöade det som tennisbollar en period. Ha det bra vi hörs. Kram mamma

2009-02-22 @ 19:43:34
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0