Allting ordnar sig

Ibland gör det faktiskt det, men man är ju alltid orolig ändå. När jag ringde till henne så sa hon själv att hon tyckte det va lustigt för hon hade skickat ett bev som det stod men hon vruka alltid skicka mail me sa hon och det hade ja ju inte heller fått, men hon la iallafall dit mig igen utan nåt tjaffs eller så så det kändes ju väldigt bra.

I dag händer det inte så mycket här heller, hatar när jag inte får träna och allt.
Vi va inne i stan igen förrut, skulle ha potatis och gyllen hade ju fortfarande billiga semlor så nån ville ju ha 2 till, men den här gången tog jag en vanilj till mig med, vill ju testa deras för Anders säger att dom va riktigt goda så får väl se.
Nu är maten snart klar, blir fisk och potatis idag. Vi har på en grej på fisken, svårt att förklara men iallafall så brukar vi ha mjöl på det för att få lite sås men idag ville ju Anders göra som Per Morberg och grädde på istället, åhh han ska vekrligen ha grädde i all mat nu bara för det fats han behöver det ju men inte jag ;)
Kram på er

Kommentarer
Postat av: annica

skönt att det ordnade sig=)

Som sagt..trött va jag..=)Tur jag inte fick för mig att slänga iväg mobilen eller nått sånt där knäppt=)

Kramis

2009-02-11 @ 14:03:09
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0