Åhhhhh

Blir så arg nu, hade ju planerat in att jag skulle gå på en gratisbio igen som sf åter igen bjuder på. Verka ju riktigt bra, bedtime stories tror jag den heter. Men den är ju kl ett mitt på söndagen och jag hade ju fått för mig att jag jobbar natt då men så kommer Eva och säger att det är hon som gör det nu men det står ju att det är jag som gör det så däröfr hade ja ju planerat in det här och nu blir det säkert inte så i alla fall, tack i så fall Eva för att jag ställde upp och bytte vaccinationstid med dig och att du säkert inte ställer upp för mig för det lät det inte som direkt, åhhh fan va arg jag blir. Men ska prata med dom på jobbet imorn i alla fall så får ja väl se hur det blir men jag kan ju tänka mig att det inte blir nån bio för min del, och jag lovar att i så fall ställer jag ALDRIG mer upp på henne.
Förlåt men ville bara få ur mig lite ilska.

Va ju hos mamma och pappa förrut, och Annica va också där, men kändes som att jag bara satt och sydde mest, jättesocial. Men tack mamma för att du hjälpte mig.
När jag kom började jag läsa ikapp bloggar, hamnar ofta efter typ vaje helg, men som alla kanske har märkt sitter jag ju inte vid datorn då. Sen åkte jag iväg och solade, och tänk att ma utsätter sig så i kylan bara för lite sol, men lägtar man efter sommar så gör man. Sen har jag fastnat vid tvn mest men slet mig ju ett litet tag nu, men ska nog sätta mig där nu igen faktiskt och se My perfect life och sen hoppas jag att Anders kommer snart för jag behöver en kram.
Natti natti...

Kommentarer
Postat av: annica

jaha, så typiskt då..men har de dubbelbokat er eller nått då? Ja hon kunde gott ställa upp på dig nu..

Ha det så bra idag.

Kram

2009-02-04 @ 06:43:53
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Får väl hoppas på att det blir bio tråkigt annars men vad gör om man inte kan??? Tack för igår. Kram mamma

2009-02-04 @ 07:03:16
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0