39,7

Det va vad termometern visade när jag kom hem från jobbet igår, kul.. Hade hur stressigt som helst dessutom på jobbet och världens roligaste väder, dessutom sjuk, tack va har jag gjort för att förtjäna det?
När jag kom hem blev det iallafall sängen ett tag tills Anders kom hem och skulle hämta en kortlek och väckte mig. Försökte somna om då men då börjatde ju våran granne över spela musik på högsta volym och den är ju inte bra direkt så tog mig upp till tvn, märkte att jag missat wild kids, fan. Men såg på postkodmiljonären istället och märkte ju att melodifestivalen var igår, hur kunde jag glömma det liksom, jag älskar nämligen melodifestivalen.
Va ganska bbra igår, blev nöjd med att Alcazar gick vidare, fast jag gillade hon den där första med men Emilia va ju bra hon med. Fast det bästa av allt va nog faktiskt att Shirley Clamp kom sist, haha, jag har aldrig gillat henne, dessutom sjöng hon lite falskt och låten va ju sämst.
Dags att göra mig iordning nu och ge mig iväg snart för kl.13 ska ju jag, mamma och Annica gå och se Bedtime stories som sf sjuder på och som min älskling fixat biljetterna till. Ha det så bra, kramar


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!!! Inte bra med så hög feber. Vi såg på wild kids igår du kan ju allttid kolla på nätet det gjorde vi föra helgen när vi hade missat det.Visst det det rätta låtar som gick vidare det tyckte vi med. Vi ses snart. Kram mamma

2009-02-08 @ 11:35:35
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tack för en trevlig eftermiddag! Jag hoppas nu inte du blir sämre ta det lung och inget gym för dig. Kram mamma

2009-02-08 @ 18:07:58
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0