-2

Jaa jag har ju glömt att berätta att det jag håller på med i alla fall ger resultat, vägde mig i lördag och innan det hade jag inte vägt mig sen den 23:e december och sen dess har jag gått ner 2kg, och jag kan ju tänka mig att jag har fått upp under julen med så troligtvis har jag gått ner mer. Det behövs tydligen inte så mycket, lite frukt, nyttigare mat och inget småätande så kan vem som helst gå ner. Egentligen behöver ju inte jag gå ner i vikt men om jag gå ner lite så gör det ju inte nåt direkt. Men det jag är gladast för är att jag mår så himla mycket bättre, känner mig lättare på nåt sätt =)

Idag har det blivit smoothie, gymmet, köttfärssås och snart åker  jag till mamma (och pappa om han är hemma) för att sy om alla byxorna som har börjat gå upp igen och lite så. Mamma måste kolla om det är nåt hon ska ha i h&m katalogen för jag bara måste beställa nu så. Ne nu ska jag gosa med min lille sötis innan jag åker. Ha en bra dag alla, kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0