Tisdag

God morgon! Shit va det snöar nu för tiden, lite då och då igår, tydligen inatt och nu med. Dock snöar det ju inte så mycket i taget så såå mycket snö ligger det ju inte, men lite lagom kanske. Det skulle visst snöa en del idag enligt vädret jag kollade på förrut, så får väl se hur mycket det hinner bli till vi ska till Stockholm. Känns ju ganska roligt att när man ska gå på julmarknader och julshoppa faktiskt ha snö. Så lite glad är man allt över att det har kommit lite nu, men det behöver ju inte bli snöstorm på fredag bara..

Har lite fullt upp den här veckan eftersom man inte kommer va hemma på 3 dagar. Idag kl.11 ska jag möta upp Annica på stan för att kolla julklappar till våra föräldrar och vid 14 ska både hon och jag till af och efter det blir hem, måste kolla upp lite inför Stockholm, stryka och göra julgodis och laga mat.

Imorgon blir det gymmet, fortsätta att fixa lite och bid 16 träffa Emma. Och sen torsdag då, fixa allt inför resan, det sista och såklart packa med. Sen äntligen så åker vi och är borta hela fredagen, lördagen och söndagen =)
Så det är min vecka det, fullt upp som sagt. Ska borsta och blåsa håret nu. Ha det så gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0