Snö

Åhh blir så glad nu, igår snöade det lite grann men inget som la sig, men idag snöade det ytterligare lite också och eftersom det är kallare idag så ligger det nu lite där det är gräs och så. Så fint =) Och med tanke på att det är lucia imorgon så tycker jag allt det va dags att det kom lite snö.

Bäst att sova nu snart tror jag, måste ju såklart upp tidigt imorgon för att kolla på lucia och sen blir det att jobba mellan 9.30-14.30. Dessutom är det helt nya tider å tågen vilket kommer innebära att vi har ca en halvtimme på oss med att tanka och städa tågen, yippie :S

Men jag ska ändå va glad imorgon, brukar alltid va det på lucia, för då får man ju ha glitter i håret :)
Hoppas ni haft en bra lördag och får en bra lucia imorgon ifall jag inte får tid att skriva då.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Hur är det med ryggen? Ja är inte glad över snön hade tänkt gå till naprapaten men pappa tycker inte jag ska gå tänkt om du ramlar säger han så jag får ta bussen det tar mig över 1timme att åka till mjärdevi. Vi ses imorgon. Kram mamma

2009-12-13 @ 18:26:44
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0