Lugn dag?

I natt väckte mobilen mig för att säga att batteriet va dåligt, så då stängde jag av den istället. Så va det morgon och jag skulle sätta igång den igen, tippade på att klockan va runt 8 men neehe, 9.20 va den. Men det kändes väldigt skönt att ha fårr sovit ut ordentligt. Sen va det ju bara det att jag hade tänkt ta en lugn dag, baka lite och så men efter att ha varit vaken i en minut så sabbades det. Jobbet ringde och frågade om jag kunde jobba, halv tolv till nio. Så där är jag nu, och slutar om 1½ timme. Fast idag gjorde det mig inget ändå för den långa sovmorgonen gjorde nog mig gott för jag är på världens bästa humör idag, bara ler och ler och ler =)
Men någonstans kan man ju inte komma ifrån att det blir lite tråkigt när man måste ändra allt helt plötsligt. Och dagen på jobbet började hemskt, alla man glatt sa hej åt med ett leende mumlade bara argt tillbaks och det va ingen rolig eller glad här, men andra halvan av dagen har varit riktigt bra däremot med massa skratt och glädje så nu är jag nöjd ändå, och dessutom som sagt ska ska jag ju snart hem med...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0