Home

Hallå! Nu är det bara 3 dagar kvar till jul och känner att jag har lite smått panik över allt som ska hinnas köpas, bakas och fixas innan dess. Städa, och klä granen och allt med. Idag blir det iallafall att ge sig iväg till ikano IGEN för en sista julklapp som jag hoppas finns annars dööör jag. Så ska det tvättas också, lagas mat, göra knäck och rocky road och ett pepparkakshus. Lite fullt upp idag alltså, så ska strax iväg nu och få lite gjort.

Har föresten haft en underbar helg i Stockholm, hade dock hoppats på att hitta lite mer, framför allt mer kläder. Jag som hade hoppats så på Fornarina, pch först va vi ju på barkarby men har högre krav på att det ska bli billigt där så gick därifrån tomhänt men med höga hopp på flagship storen. Det skulle jag inte haft...Den förra Fornarina butiken som fanns inne i stan va 3 gånger så stor som den här, alltså en stor nedgång, fatta nada. Men hittade inget där iallafall :(
Men är nöjd över mycket annat ändå. Och hotellrummet vi hade va nästan bäst av allt, högst upp och 3 runda fönster ut över ett torg. Dessutom va det så brett in till fönstrena att man kunde sitta där, och det gjorde jag men, många timmar :)
Ne gud, måste nu iväg nu men ha det så bra alla...Kraaaaam


Kommentarer
Postat av: annica

Vilken härlig bild=)

Kramis

2009-12-21 @ 13:04:39
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej!!! Härligt att sitta där. Vi ses imorgon hämtar upp Annica. kram

2009-12-21 @ 18:19:49
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0