God morgon!

Igår blev det ju en heldag på jobbet men idag hade jag tänkt gå till gymmet, men känner att jag ska träna imorgon och lördag så struntar i det idag. Men blir iallafall en dag med Annica och kolla lite julklappar. Hoppas man hittar en massa bara för om 2 veckor är det ju julafton :)

Precis när jag skulle gå och lägga mig igår kväll så märkte jag något jävligt lustigt i min hårbotten. Trodde att jag helt plötsligt hade fått mjäll först, men det vore väldigt mycket och stora i så fall så nee det va det inte. Och så föstod jag helt plötsligt varför det kliat så mycket i håret på sista tiden. Den 1:a december va jag ju hos frissan och blekte och färgade håret och blekningen gjorde ovanligt ont den är gången och Linade sa när hon sköljde ur att hårbotten va så röd. Och det som jag såg igår va alltså att hela jäkla hårbotten flagnade på mig, och när jam inser det kliar det fan ännu mer...
Så blev att tvätta håret direkt och knugga för fullt och sen la jag in den bästa hårinpackningen jag vet och nu känns håret och hårbotten mycket bättre :)
Och kom på då att jag bara måste tipsa om den här hårinpackningen...


Den här heter all soft och gör precis som namnet säger håret jävligt mjukt och härligt men jag tror att dom flesta av Redkens hårinpackningar är typ lika bra. Beror ju lite på va man vill ha. Och oavsett vad man nu än ska ha till håret så rekomenderar jag faktikst Redken, dyra produkter, den här kostar t.ex 390kr men det är värt det!

Nu kurrar min mage för fullt så nu blir det frukost...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0