Fornarina flagship store

Yeeeey, nu har fornarina affären i stan flytat och blivit en flagship store dessutom..Gaahhh vill bara in dit, då finns ju verkligen ALLT! Är såå lycklig, invigningsfesten är idag och imorgon är första dagen man kan shoppa där och då ska jag va där! Snacka om tur alltså, och såklart den i Barkarby med :) Älsklingen har sån tur att han ska få gå in i en Nudie butik för första gången har vi trott men det räcker inte med en för det finns tydligen också i Barkarby nu upptäckte vi med...

Shit alltså, jag kommer typ inte kunna somna nu för jag vill bara dit NUUUU!! Haha, är som ett litet barn på julafton ;) Allt är i stort sett klart nu iallafall, bara lite som ska packas ner kvar men det får jag göra i morgon bitti eftersom jag behöver grejerna innan. Ne kansake dags att försöka sova nu snart så man bara kan få vakna upp och dra iväg. Vi kommer ha det sååå bra. Stor kram från mig till er!

Äääälskar Fornarina, och har ju t.o.m. min skylt som typ ska va omöjlig att kunna ha hemma men har man världens bästa älskling så har man :)


Kommentarer
Postat av: annica

Är väl mest att det vore skönt att komma iväg..

Fast just nu hoppas jag bara på att kunna jobba ens...Är inte bra...spytt å haft diarré..hoppas på att vakna imorrn och må bra, vill INTE bli sjuk nu...

Kram kram

2009-12-17 @ 22:16:22
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0