En dag kvar

Idag ska jag bara fixa allt det sista inför Stockholm. Det är ganska smart att skriva ner vilka måsten man har, och när det är och öppettider och vart det ligger och så. Verkligen ett smart tips som vi har märkt efter alla jular i Göteborg och så, man sparar mycket tid och det är så skönt att bara veta det viktigaste. Sen ändrar man sig ju alltid ändå och det blir lite spontant såklart men som sagt ändå jäkligt skönt att veta allt innan. Så det är vad jag ska fixa med idag. Och packa med såklart...
Mitt i all "stress" är jag samtidigt så glad med för äntligen är man vid den dagen man väntat så på. Ska bli så skönt att få komma bort, en liten minisemester, köpa dom sista julklapparna och bara få umgås och ha det så mysigt tillsammans. Och så julmarkmarknaderna med, och hotellfrukost :)
Ne dags och göra klart allt då, skriver ikväll om jag hinner. Annars får ni har en underbar helg för det ska vi ha...


Kommentarer
Postat av: annica

Annars kan ju du jobba dessa dagar istället för mig å jag åker iväg istället...=) Låter MYCKET bättre=)

Ne vars, hoppas att ni får det bra=)

Kram

2009-12-17 @ 16:35:00
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ha en skön semester tripp och njut. Grannen har fått hem tvättmedlet så tar med det på Tisdag när jag åker till stan ska ju till frissan underbart pris fick jag 1600+100 om jag vill ha inpackning. Kram mamma

2009-12-17 @ 16:53:22
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0