Jul & Nyår

Har tyvärr inte blivit så mycket uppdatering här nu på sistonde men precis som andra har jag haft fullt upp med julen och allt. Även hunnit jobba med, men just idag är det väldigt lugnt.
Har fått iväg 2 ansökningar, sett klart på en film och äntligen fått tag på Emma, så henne blir det att träffa imorgon. Dessutom är fläskfilén till imorgon uppskuren och marinerad. Så allt som skulle göras idag är ju klart. Och nu vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske se på någon mer film eller så. Känns lite lustigt iallafall, nyss har jag haft så fullt upp hela dagarna att jag knappt hunnit med något och nu dör jag av tråkighet.

Kan ju kanske berätta lite om julen med, både julafton och juldagen va vi hos mamma och pappa. Dock va det mormor och morfar på juafton och Annica och Johan på juldagen. Fick massor bra presenter, inget som va dåligt så tackar så hemskt mycket för det. Ska försöka ta kort på allt sen någon gång när jag orkar så ni får se då, men massor bra som sagt =)
Så jag har haft en toppen jul och nyår blev även bestämt då. Haha, ska va hos mamma och pappa å med, vi ska spela hasard eller paketleken som många kallar det. Så jag ska leta efter det imorgon när jag går på stan med Emma, och då måste jag hitta det med för det är ju inte direkt långt kvar till nyår. Å så blir det nog en del wii på nyår med tror jag, och tacos, mums, bara jag hittar mina tropiska såser som jag måste ha till och som tyvärr va slut på maxi igår. Och så blir det nog mycket cola för mig på nyår med, börjar ju jobba 9.30 på nyårsdagen så ska få låna mammas och pappas bil och köra hem så hoppas på bra väder då!

Usch nu är det bara en massa tråkig text här så nu får jag ge mig, men ha en bra dag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0