Bra

Känns bra idag, hittade det som har känts jobbigt nu ett tag så nu är det bara lite i Stockholm kvar att leta efter men det ska nog gå bra. Annars har man ju iallafall ett par dagar kvar efter om man skulle få panik. Är helt klar med julkorten nu men, ska dom bara skickas iväg sen. Så har ju fått en del gjort idag, känns riktigt bra.

Dock känner jag en stress i mig, har 2 dagar på mig nu att fixa allt och jag kommer inte hinna känns det som, får bara panik jämt, helt i onödan säkert. Tur att man får en hel helg och bara ta det "lugnt" på, ska riktigt njuta då =)
Men nu blir det halv åtta hos mig och ägg och ansjovis mackor, mums!


Kommentarer
Postat av: annica

Man hinner det man hinner å resten skiter man i=)

Kramis

2009-12-16 @ 06:34:29
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0