Yippie

Vilken rolig dag det här blev då. Mår piss verkligen, det sitter som fan i näsan och snyter och snyter. Halsen har jag också jätte ont i så äter typ inget, har bara blivit lite glass. Och dessutom har jag ont i huvudet, och inte blir det väl bättre när man snyter sig direkt heller. Dessutom känns det som att jag kan ha lite feber för det är typ så jag känner mig, orkar bara inte kolla men vad spelar det för roll egentligen. Jag vet att jag mår jätte dåligt iallafall.

Och dessutom är jag så ledsen över att det inte blev något åka iväg idag, ingen Malin och inget smultronstället :(
Men det är väl bättre att försöka bli frisk känner jag. Hade inte orkat så mycket heller, och alla som sett mig hade blivit skräckslagna för som jag ser ut nu...

Så nu vet ni vad jag gör, ser ut som en zombie, tycker synd om mig själv och bara vill bli bra. Det är allt jag väntar på just nu faktsikt, att bara få må lite bättre. Kul att Anders jobbar dubbelt idag också så jag kommer va ensam hela jäkla dagen...
Usch!

Kommentarer
Postat av: annica

Somnade i soffan å vaknade till nu, huvet känns bra=)

Fast ska nu strax in å få tyst på Johan å sen försöka somna igen..Är ganska trött, så blir nog inga större problem=)

Kramis

2009-08-20 @ 23:33:08
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annica

Jobbigt, men lika bra att du är hemma, så du blir frisk. Smitta inte ner Anders nu oxå bara.

Kramis

2009-08-21 @ 09:37:21
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0