Skänninge

Vilken väder det har blivit nu då, typsikt att jag ska jobba imorgon :/ Hade helst bara legat vid någon strand och solat och badat. Men kan ju hoppas att det blir en lugn dag så man kan sola lite iallafall.

Idag gick i stort sett hela dagen åt Skänninge marken. Blev lite kryddor, remmar, presentsnören, spritspåsar och så ska Annica och Johan köpa saft åt oss. Lite tungt och så att ta med på bussen så snällt av dom att ta det åt oss i bilen istället. Sen köpte man ju såklart en del att äta där med, och dricka, ca ju sååå varmt. Och när man går där bland alla männsiskor och allt så blir det ju inte direkt svalare...

Nee nu glömde jag helt bort vad jag skulle skriva, mamma ringde och Anders tjatar på att jag ska ringa farmor så bäst jag gör det istället. Ha d så bra! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0