Hemma

Trött, lite småhungrig och nyduschad och framför allt äntligen hemma.
Va så snäll att jag i morse började en kvart förtidigt, men inte fick jag något för det inte. Nee bara för att allt jämt skiter sig på jobbet och allt vi ska jobba med är så kasst så slutade jag tio minuter försent med. Arg och fortfarande med stressen i mig cyklade jag hem och satte igång en tvättmaskin och sen fort in i duschen.

Så nu blir det att tvätta som vanligt, känns ju ibland som att det är det enda man gör, ska till ica och handla lite med. Och sen ska jag bara ta det luuugnt.

Lite glad och lite mer ledsen är jag nu med. Malin ringde, va sjukt länge sen vi träffades, så ska göra det på torsdag.
Det tråkiga då, hennes syster, d.v.s. min frisör, här semester nästa vecka och den därefter. Kul att resa bort och se ut som ett mongo i huvudet! Min utväxt är nämligen inte liiiiiiten :/

Ne nu ska jag läsa lite bloggar och vara ner, och gråta lite...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Godkväll!!! Ja nu ska man igång inte roligt. Ja så du ska vara ledig några dagar? Ja ni har tur som ska till värmen har ni börjat med dom andra tabletterna också? Ha en bra kväll. Kram mamma

2009-08-16 @ 19:44:24
URL: http://vejers.blogg.se/
Postat av: Susanne

Godmorgon!!!! Ja då har man ätit bloggat och läst bloggar och nu ska man snart med bussen. Vet du hur det blir med jobbet idag? Hur har det gått med datorn? Ha en bra dag. Kram mamma

2009-08-17 @ 06:44:37
URL: http://vejers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0